Elektronikus ügyintézés - nyitólap

Rólunk

Pedagógiai munkánk alapja a humánum, az önmagunkkal és környezetünkkel szembeni igényesség, a kreativitás
és a nyitottság.

Szemléletünkben és tevékenységi rendszereinkben a gyermekközpontúság
a meghatározó. A tanulók képességeinek megfelelő legjobb eredmény elérésére, az egyéni bánásmód fejlesztésére törekszünk.

Az iskolából kikerülő tanulók szociálisan fejlett, edzett, egészséges, jó kommunikációs készséggel rendelkező fiatalok legyenek.

Szeretnénk megőrizni iskolánk kulturált környezetét és jól felszereltségét.

Archívum

Naptár

Felvidéki kirándulás a Nemzeti Összetartozás Napján

A Zsigmond Király Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola diákjaival negyedik alkalommal vettünk részt június 4-én, a Nemzeti Összetartozás Napja alkalmából, a Rákóczi Szövetség által támogatott Diákutaztatási programon, melynek köszönhetően iskolánkból 40 tanuló utazott a történelmi Magyarország egyik elcsatolt területére, a Felvidékre. Kísérőik Szántó Marianna igazgató, Lenkey-Simon Mária, Bakosné Tóth Erika, Dobrovoczky Adrienne és Baloghné Kanyó Mária tanárnők voltak.

A már hagyománnyá vált határon túli kirándulásunkat ez alkalommal a Füleki Gimnázium vezetősége is segítette. Külhoni vezetőnk Rubin Róbert, a gimnázium történelemtanára volt. Első utunk Szlovákia egyik legszebb fekvésű városába, Besztercebányára vezetett. Az egykori híres bányaváros középkori nevezetességeivel gyalogos városnéző séta keretében ismerkedtünk. A délutáni programunk Losonc érintésével Füleken folytatódott, ahol betekintést nyertünk a helyi magyar gimnázium múltjába és mindennapjaiba. Bebarangoltuk a várat, és megnéztük a vár alatt húzódó II. világháborús óvóhelyeket is. A kirándulásunk végén Fülek történelmi emlékparkjában az I. világháború hőseire emlékeztünk.

A külhoni utazásunkon a diákjaink ez alkalommal is számtalan magyar vonatkozású nevezetességgel ismerkedhettek meg, melyek segítenek az iskolai tanulmányaik elmélyítésében és szemléletformáló erővel bírnak.

Ezúton is köszönjük a Füleki Gimnázium igazgatóságának segítségét, és a Rákóczi Szövetség támogatását, programunk megvalósításában.