Elektronikus ügyintézés - nyitólap

Pedagógiai munkánk alapja a humánum, az önmagunkkal és környezetünkkel szembeni igényesség, a kreativitás
és a nyitottság.

Szemléletünkben és tevékenységi rendszereinkben a gyermekközpontúság
a meghatározó. A tanulók képességeinek megfelelő legjobb eredmény elérésére, az egyéni bánásmód fejlesztésére törekszünk.

Az iskolából kikerülő tanulók szociálisan fejlett, edzett, egészséges, jó kommunikációs készséggel rendelkező fiatalok legyenek.

Szeretnénk megőrizni iskolánk kulturált környezetét és jól felszereltségét.

Ma a Holnapért Alapítvány 1%

Letölthető anyagok

Letölthető anyagok

  

Pedagógusminősítés, tanfelügyelet

Útmutató a pedagógusok minősítési rendszeréhez

Tanfelügyeleti kézikönyv letöltése

 

Intézményi önértékelés

Önértékelési kézikönyv letöltése

Felhasználói kézikönyv az önértékelési felület kezeléséhez

Intézményi önértékelési szabályzat

 

Óra /foglalkozás-látogatási jegyzőkönyv

Tanmenet és a tervezés egyéb dokumentumai

Óraterv és egyéb foglalkozások tervezése

 

Intézményi elvárások:

Pedagógus

Intézményvezető

Intézmény

 

 

Kérdőívek:

Pedagógus önértékelő kérdőíve

Munkatársi kérdőív a pedagógus önértékeléséhez

Pedagógus kérdőív a vezető önértékeléséhez

Pedagógus kérdőív az intézmény önértékeléséhez

Szülői kérdőív a vezető önértékeléséhez